نگارآسیا

تولید کننده تیپ و پخش کننده انواع لوله و اتصالات

نگارآسیا

تولید کننده تیپ و پخش کننده انواع لوله و اتصالات

شرکت نگار آسیا تولید کننده تیپ و پخش کننده لوله های گالوانیزه، فولادی، یک لایه، پنج لایه و اتصالات در کشور ایران و سایر کشورها

بایگانی

تاسیسات بهداشتی

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۷ ب.ظ

اجرای کار و نصب تاسیسات بهداشتی باید با رعایت پایداری و مقاومت سازه ای ساختمان انجام گیرد و مراقبت شود که در جریان اجرای تاسیسات و بهره برداری از لوازم بهداشتی هیچ آسیبی به دیوارها و دیگر اجزای ساختمان وارد نشود.

برای حفظ پایداری و مقاومت سازه ساختمان، اجزا و مصالح لوله کشی باید مطابق الزامات این مبحث از مقررات طراحی، اجزا، آزمایش و بهره برداری شوند. همچنین دستورالعمل های سازنده همواره باید مورد توجه قرار گیرد به ویژه درصورتی که استاندارد مشخصی برای یک وسیله خاص وجود نداشته باشد. برای مثال، از آنجا که استانداردهای بسیار کمی درباره نصب شیرها وجود دارد، برای نصب آن ها باید از دستورالعمل های سازنده استفاده نمود.

فاضلاب خروجی از هر یک از لوازم بهداشتی و دیگر مصرف کننده های آب باید، با اتصال مستقیم یا اتصال غیر مستقیم، به طور اطمینان بخش به شبکه لوله کشی فاضلاب بهداشتی ساختمان (یا ملک)، طبق الزامات مقرر شده در این مبحث، متصل شود.

همه پساب های ساختمان باید به داخل سیستم فاضلاب بهداشتی هدایت شوند. در بیشتر موارد، اتصال به صورت مستقیم است؛ به این معنی که هر لوله تخلیه به یک شاخه سیستم فاضلاب بهداشتی متصل می شود. اما در برخی از موارد اتصال مستقیم مطلوب نیست. برای مثال، اتصال مستقیم لوله تخلیه سینک آشپرخانه تجاری مناسب نیست زیرا برگشت فاضلاب می تواند محتوای سینک را آلوده کند، بدون اینکه کارکنان آشپزخانه متوجه شوند. در این موارد خاص، لوله تخلیه باید به صورت غیر مستقیم و از طریق فاصله هوایی به علمک فاضلاب تخلیه گردد. خروجی علمک فاضلاب مستقیما به شبکه فاضلاب بهداشتی متصل می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۲
negarasiya asiya

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی